Kto szuka:
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150679
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- stanowisko pracy na I kondygnacji budynku,
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- połowa czasu pracy przy monitorze komputerowym
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję główną aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w tym ich ewidencja, aktualizacja oraz zamieszczanie w elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych w celu zapewnienia właściwej gospodarki aktami prawnymi w KMP we Wrocławiu.
- Obsługuje Elektroniczną Skrzynkę Podawczą zainstalowaną na Platformie Usług Administracji Publicznej w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu (ePUAP) oraz systemu e-doręczeń w celu bieżącego zapoznania z jej treścią Kierownictwa KMP we Wrocławiu.
- Prowadzi szkolenia, instruktarze oraz czynności nadzorcze w zakresie obiegu dokumentacji jawnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych KMP we Wrocławiu.
- Uczestniczy w telekonferencjach Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz dokumentuje ich przebieg.
- Zastępuje pracownika sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz Wydziału Prezydialnego i Ochrony Informacji Niejawnych w celu zapewnienia terminowego i właściwego obiegu korespondencji.
- Monitoruje i dokumentuje proces zarządzania ryzykiem wskazanym dla Wydziału Prezydialnego i Ochrony Informacji Niejawnych KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwych działań naprawczych dla KMP we Wrocławiu.
- Dba o sprawny obieg dokumentacji jawnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Uczestniczy w pracach komisji i zespołów powołanych przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu realizacji zadań związanych z okresowymi inwentaryzacjami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do ustawy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji
- umiejętność pracy w zespole
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »