Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150678
Lokalizacja:
Legionowo
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego Policji ( obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, kompletowanie dokumentów).
- Wsparcie przełożonego ( prowadzenie terminarza spotkań przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego).
- Reprezentowanie komendy (przyjmowanie interesantów z zewnątrz i wewnątrz, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja spotkań służbowych komendanta ).
- Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji.
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
- Realizacja zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu (zaopatrywanie sekretariatu w materiały biurowe, artykuły spożywcze: kawa, herbata, woda mineralna, dbałość i porządek w sekretariacie i gabinecie przełożonego).
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »