Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw dobrych praktyk, współpracy międzynarodowej orazupowszechniania w Wydziale Strategii i Projektów w Departamencie Analiz i Strategii
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi korespondencję i nawiązuje komunikację z ośrodkami międzynarodowymi, instytucjami partnerskimi, organizatorami wydarzeń i konferencji międzynarodowych.
- Organizuje wydarzenia upowszechniające, wizyty studyjne, animuje i organizuje udział w konferencjach krajowych i zagranicznych, zarządza harmonogramem wydarzeń, kontaktuje się z wykonawcami, moderatorami, osobami prowadzącymi prezentacje i warsztaty, wsparcie organizacji wydarzeń.
- Opracowuje prezentacje upowszechniające wyniki projektu na stronie internetowej oraz na potrzeby wystąpień.
- Monitoruje i prowadzi wykaz konferencji i wydarzeń międzynarodowych na których mogą zostać zaprezentowane wyniki projektów. Organizuje konferencję międzynarodową.
- Opracowuje notatki, artykuły, materiały informacyjne i prezentacje upowszechniające projekty oraz upowszechniające dobre praktyki zebrane podczas wizyt studyjnych, warsztatów, konferencji promujące dobre praktyki i rozwiązania systemowe.
- Przygotowuje notatki podsumowujące i tworzy na ich podstawie katalog dobrych praktyk stanowiące prezentację wniosków ujmujących zebrane dobre praktyki odnoszące się do rozwiązań systemu ochrony zdrowiano. Materiał tworzy na podstawie materiałów z zagranicznych wizyt studyjnych, krajowych wizyt studyjnych, warsztatów z ekspertami, udziału członków zespołu w konferencjach międzynarodowych.
Warunki pracy
praca przy komputerze powyżej 4 godz.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Zdrowia znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/procedura-zgloszen-wewnetrznych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe o profilu humanistycznym lub nauki społeczne: filologia, komunikacja społeczna, nauki polityczne, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, psychologia społeczna, zdrowie publiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w tworzeniu materiałów informacyjnych/promocyjnych i/lub rozwoju współpracy międzynarodowej organizacji/instytucji
pozostałe wymagania niezbędne:
- język angielski zaawansowany
- doskonała umiejętność korespondencji w języku angielskim
- umiejętność tworzenia materiałów informacyjnych/promocyjnych
- znajomość narzędzi do prezentacji informacji i danych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- umiejętność analizy materiałów celem przygotowania prezentacji brief’u, katalogu dobrych praktyk
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność nawiązywania i rozwijania współpracy z interesariuszami oraz instytucjami międzynarodowymi
- umiejętność współpracy w zespole
- orientacja na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność pisania tekstów informacyjnych/promocyjnych /upowszechniających
- znajomość systemu Opieki Zdrowotnej, doświadczenie w organizacji wydarzeń upowszechniających(konferencji, warsztatów)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy są m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje ze wskazanymi datami zatrudnienia wraz z opisami stanowiska pracy, zakresami czynności z których jednoznacznie wynika charakter zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w DAS– poz. 3004”.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »