eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw dobrych praktyk, współpracy międzynarodowej orazupowszechniania w Wydziale Strategii i Projektów w Departamencie Analiz i Strategii

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi korespondencję i nawiązuje komunikację z ośrodkami międzynarodowymi, instytucjami partnerskimi, organizatorami wydarzeń i konferencji międzynarodowych.
  • Organizuje wydarzenia upowszechniające, wizyty studyjne, animuje i organizuje udział w konferencjach krajowych i zagranicznych, zarządza harmonogramem wydarzeń, kontaktuje się z wykonawcami, moderatorami, osobami prowadzącymi prezentacje i warsztaty, wsparcie organizacji wydarzeń.
  • Opracowuje prezentacje upowszechniające wyniki projektu na stronie internetowej oraz na potrzeby wystąpień.
  • Monitoruje i prowadzi wykaz konferencji i wydarzeń międzynarodowych na których mogą zostać zaprezentowane wyniki projektów. Organizuje konferencję międzynarodową.
  • Opracowuje notatki, artykuły, materiały informacyjne i prezentacje upowszechniające projekty oraz upowszechniające dobre praktyki zebrane podczas wizyt studyjnych, warsztatów, konferencji promujące dobre praktyki i rozwiązania systemowe.
  • Przygotowuje notatki podsumowujące i tworzy na ich podstawie katalog dobrych praktyk stanowiące prezentację wniosków ujmujących zebrane dobre praktyki odnoszące się do rozwiązań systemu ochrony zdrowiano. Materiał tworzy na podstawie materiałów z zagranicznych wizyt studyjnych, krajowych wizyt studyjnych, warsztatów z ekspertami, udziału członków zespołu w konferencjach międzynarodowych.


Warunki pracy

praca przy komputerze powyżej 4 godz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Zdrowia znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/procedura-zgloszen-wewnetrznych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o profilu humanistycznym lub nauki społeczne: filologia, komunikacja społeczna, nauki polityczne, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, psychologia społeczna, zdrowie publiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w tworzeniu materiałów informacyjnych/promocyjnych i/lub rozwoju współpracy międzynarodowej organizacji/instytucji





pozostałe wymagania niezbędne:

  • język angielski zaawansowany
  • doskonała umiejętność korespondencji w języku angielskim
  • umiejętność tworzenia materiałów informacyjnych/promocyjnych
  • znajomość narzędzi do prezentacji informacji i danych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • umiejętność analizy materiałów celem przygotowania prezentacji brief’u, katalogu dobrych praktyk
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność
  • umiejętność nawiązywania i rozwijania współpracy z interesariuszami oraz instytucjami międzynarodowymi
  • umiejętność współpracy w zespole
  • orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pisania tekstów informacyjnych/promocyjnych /upowszechniających
  • znajomość systemu Opieki Zdrowotnej, doświadczenie w organizacji wydarzeń upowszechniających(konferencji, warsztatów)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy są m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje ze wskazanymi datami zatrudnienia wraz z opisami stanowiska pracy, zakresami czynności z których jednoznacznie wynika charakter zadań wykonywanych na stanowisku pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w DAS– poz. 3004”.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-27

    do końca oferty: 54 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

    ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

    Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

    W styczniu 2025 roku najwyższe wynagrodzenia były oferowane na stanowiskach związanych z IT, ale widoczne jest wyhamowanie ich wzrostu - wynika z najnowszej analizy portalu No Fluff Jobs. Najwięcej ogłoszeń o pracy opublikowano w kategorii ...