Kto szuka:
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
144469
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
Zakres zadań
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowej i wykonuje czynności, za które odpowiedzialny jest sekretarz komisji przetargowej w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- Dokonuje wstępnej analizy złożonych w postępowaniach ofert pod kątem ich zgodności z warunkami postawionymi przez Zamawiającego oraz sporządza projekty dokumentacji z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- Sprawdza kompletność oraz poprawność składanych przez wydziały merytoryczne wniosków o rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- Uczestniczy w przygotowaniu projektów umów o zamówienie publiczne,
- Sprawdza poprawność oraz kompletność dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne oraz przygotowuje dokumentację z tych postępowań,
- Uczestniczy w negocjacjach z Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia publicznego w trybach niekonkurencyjnych,
- Uczestniczy w organizowaniu i doskonaleniu zawodowym pracowników Komendy Stołecznej Policji i jednostek Policji działających na jej obszarze zajmujących się zagadnieniami zamówień publicznych w zakresie znowelizowanych lub wprowadzonych przepisów prawnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 6 miesięcy w obszarze przygotowywania i prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne
- Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw: - prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, w zakresie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa , analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, komunikatywność,
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- Znajomość: prawa cywilnego, prawa budowlanego,
- Posiadanie umiejętności: sporządzania dokumentacji zamówień w szczególności specyfikacji warunków zamówienia oraz projektów umów o zamówienie publiczne,
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »