Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Referendarz
Numer referencyjny:
144468
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych
(spoza administracji, np. obywatele,przedsiębiorstwa) oraz presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem:
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę komunikacyjną Ministra do spraw Polityki Senioralnej, w tym w mediach społecznościowych, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
- Organizuje spotkania, konferencje, wydarzenia Ministra do spraw Polityki Senioralnej oraz w ramach pracy Departamentu.
- Przygotowuje projekty pism na podpis Ministra do spraw Polityki Senioralnej i kierownictwa Departamentu.
- Realizuje bieżące kontakty z partnerami zewnętrznymi, m.in. z organizacjami pozarządowymi.
- Inicjuje i realizuje zadania związane z doskonaleniem funkcjonowania Departamentu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym ustawy o służbie cywilnej, funkcjonowania mediów społecznościowych, zasad komunikacji społecznej, aktualnej sytuacji politycznej i społecznej w Polsce
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie opowiadającym B1
- Powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi mediów społecznościowych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »