Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw obsługi finansowo-księgowej oraz kasowej Ministerstwa w Zespole Rozliczeń Finansowych Delegacji w Departamencie Budżetu i Finansów
00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi obsługę finansowo-księgową podróży służbowych (księgowanie podróży służbowych; analizowanie rozrachunków z pracownikami Ministerstwa; przygotowywanie dokumentów do banku; weryfikowanie, naliczanie i rozliczanie podróży służbowych)
- Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową (weryfikacja formalno-rachunkowa dowodów księgowych i potwierdzanie przeprowadzenia kontroli; wystawianie dowodów księgowych; wystawianie poleceń zapłaty; dekretowanie dowodów księgowych; prowadzenie rozliczeń z pracownikami/ kontrahentami; importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego; dokonywanie poleceń przelewu)
- Prowadzi obsługę przepływów finansowych (sprawdzanie dokonanych wpływów, w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych; sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej; weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem; sporządzanie zleceń płatności/ poleceń zapłaty w systemach bankowych)
- Prowadzi obsługę operacji gotówkowych (dokonywanie wpłat i wypłat środków pieniężnych; obsługa kasowa pracowników Ministerstwa; przygotowywanie dokumentacji bankowej; sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie raportów kasowych; współpraca z bankami)
- Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień m.in. obrotów i sald, analityki, wydatków, etc.; weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek)
- Inwentaryzuje aktywa (rozliczanie inwentaryzacji; porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami; przygotowywanie potwierdzeń sald oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami)
- Archiwizuje dokumentację
Warunki pracy
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
- Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.
- Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
- W swoim CV podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
- W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne wyższe wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi lub kursami z zakresu ekonomii/rachunkowości
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obsłudze finansowej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad rachunkowości
- Znajomość zagadnień związanych z księgowością
- Znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
- Znajomość zagadnień związanych z finansowaniem jednostek budżetowych
- Znajomości ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- Myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy (plik nie może przekraczać 30 MB): rekrutacja@mrit.gov.pl
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru: DBF-93
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »