eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi finansowo-księgowej oraz kasowej Ministerstwa w Zespole Rozliczeń Finansowych Delegacji w Departamencie Budżetu i Finansów

00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi obsługę finansowo-księgową podróży służbowych (księgowanie podróży służbowych; analizowanie rozrachunków z pracownikami Ministerstwa; przygotowywanie dokumentów do banku; weryfikowanie, naliczanie i rozliczanie podróży służbowych)
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową (weryfikacja formalno-rachunkowa dowodów księgowych i potwierdzanie przeprowadzenia kontroli; wystawianie dowodów księgowych; wystawianie poleceń zapłaty; dekretowanie dowodów księgowych; prowadzenie rozliczeń z pracownikami/ kontrahentami; importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego; dokonywanie poleceń przelewu)
  • Prowadzi obsługę przepływów finansowych (sprawdzanie dokonanych wpływów, w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych; sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej; weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem; sporządzanie zleceń płatności/ poleceń zapłaty w systemach bankowych)
  • Prowadzi obsługę operacji gotówkowych (dokonywanie wpłat i wypłat środków pieniężnych; obsługa kasowa pracowników Ministerstwa; przygotowywanie dokumentacji bankowej; sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie raportów kasowych; współpraca z bankami)
  • Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień m.in. obrotów i sald, analityki, wydatków, etc.; weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek)
  • Inwentaryzuje aktywa (rozliczanie inwentaryzacji; porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami; przygotowywanie potwierdzeń sald oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami)
  • Archiwizuje dokumentację


Warunki pracy


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.

  • Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

  • W swoim CV podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

  • W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne wyższe wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi lub kursami z zakresu ekonomii/rachunkowości

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obsłudze finansowej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Znajomość zagadnień związanych z księgowością
  • Znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • Znajomość zagadnień związanych z finansowaniem jednostek budżetowych
  • Znajomości ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa

    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy (plik nie może przekraczać 30 MB): rekrutacja@mrit.gov.pl
    W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru: DBF-93

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-06-22

    do końca oferty: 53 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady