Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Opiekun Kluczowych Klientów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zarządzanie sprzedażą oraz realizacja celów biznesowych dla kluczowych klientów.
- Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami handlowymi.
- Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych.
- Rozwój i efektywne zarządzanie kampaniami sprzedażowymi.
- Nadzór nad realizacją strategii sprzedaży oraz analiza wyników kampanii.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, preferowane w branży telekomunikacyjnej.
- Umiejętności komunikacyjne, orientacja na wyniki i zdolności decyzyjne.
- Zdolność do pracy pod presją, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość narzędzi zarządzania sprzedażą; prawo jazdy kategorii B.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilność zatrudnienia: umowa o pracę, ubezpieczenie grupowe, program emerytalny.
- Elastyczność pracy: możliwość pracy zdalnej.
- Programy prozdrowotne: prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
- Programy motywacyjne: system premii i nagród za wyniki pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »