Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Marketing Manager – Specjalista ds. budowania strategii
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Do Twoich zadań będzie należało:
- Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy
- Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację
- Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie klientów
- Generowanie leadów oraz docieranie do nowych klientów poprzez efektywne kampanie marketingowe
- Koordynacja kampanii marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Kontrola i zarządzanie budżetem marketingowym, optymalizując koszty kampanii
- Nadzór i koordynacja działań w zakresie Public Relations oraz budowania wizerunku marki
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w budowaniu i egzekwowaniu budowy strategii marketingowej dla organizacji
- Znajomość narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics)
- Umiejętność zarządzania budżetem i analizowania wyników kampanii
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Kreatywność, proaktywność oraz zaangażowanie w realizację projektów
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w trybie hybrydowym
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Samodzielne, eksperckie stanowisko
- Opieka medyczna oraz karta sportowa
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »