Kto szuka:
Orange Polska S.A.
Stanowisko:
Key Account Manager
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales.
- Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych
- Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie kampaniami w Call Center
- Rozwijanie efektywności sieci agencyjnej w zakresie sprzedaży portfolio usług telekomunikacyjnych oraz ICT
- Przygotowanie planów sprzedaży dla zewnętrznej sieci Call Center z uwzględnieniem kluczowych KPI
- Egzekwowanie wykonania planów sprzedaży w lokalizacjach Call Center w celu maksymalizacji przychodów Orange Polska
- Nadzorowanie i koordynowanie pracy sił sprzedaży oraz zapewnienie ciągłości i poprawności procesu sprzedażowego
- Ustalanie rutyny zadań i standardów pracy operacyjnej oraz ich wdrażanie w Call Center i Zespołach Sprzedażowych
- Analiza wyników kampanii w kanale Sprzedaży Telefonicznej oraz wdrażanie działań korygujących
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i branży telekomunikacyjnej
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka orientacja na wynik
- Przedsiębiorczość, dynamizm, decyzyjność i sprawczość
- Umiejętność współpracy oraz budowania relacji wspierających cele biznesowe
- Znajomość narzędzi i technik zarządzania sprzedażą
- Umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy zespołowej
- Czynne prawo jazdy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »