PracaOferty pracy WarszawaKey Account Manager

Kto szuka:

Orange Polska S.A.

Stanowisko:

Key Account Manager

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales.
  • Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych
  • Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie kampaniami w Call Center
  • Rozwijanie efektywności sieci agencyjnej w zakresie sprzedaży portfolio usług telekomunikacyjnych oraz ICT
  • Przygotowanie planów sprzedaży dla zewnętrznej sieci Call Center z uwzględnieniem kluczowych KPI
  • Egzekwowanie wykonania planów sprzedaży w lokalizacjach Call Center w celu maksymalizacji przychodów Orange Polska
  • Nadzorowanie i koordynowanie pracy sił sprzedaży oraz zapewnienie ciągłości i poprawności procesu sprzedażowego
  • Ustalanie rutyny zadań i standardów pracy operacyjnej oraz ich wdrażanie w Call Center i Zespołach Sprzedażowych
  • Analiza wyników kampanii w kanale Sprzedaży Telefonicznej oraz wdrażanie działań korygujących

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i branży telekomunikacyjnej
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka orientacja na wynik
  • Przedsiębiorczość, dynamizm, decyzyjność i sprawczość
  • Umiejętność współpracy oraz budowania relacji wspierających cele biznesowe
  • Znajomość narzędzi i technik zarządzania sprzedażą
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy zespołowej
  • Czynne prawo jazdy

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.