Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw finansów i rozliczeń w Wydziale Strategii i Projektów w Departamencie Analiz i Strategii
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizuje i koordynuje działania związane z obsługą finansowo-rozliczeniową projektów, w tym w szczególności na bieżąco monitoruje wydatki.
- Nadzoruje wydatkowanie dofinansowania, celem zapewnienia jego poprawności oraz weryfikuje dokumentację księgowo-finansową dotyczącą operacji i transakcji związanych z realizacją projektów.
- Analizuje postęp finansowy i przedstawia raporty w tym zakresie kierownictwu projektów, celem umożliwienia podejmowania odpowiednich działań zarządczych.
- Weryfikuje wydatki i opisuje dokumenty finansowe pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z wnioskiem o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
- Obsługuje plan finansowy projektów, w tym dokonuje przesunięć między rozdziałami i paragrafami.
- Przygotowuje dokumentację sprawozdawczą, w tym wnioski o płatność oraz sporządza zapotrzebowanie na środki finansowe.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie obsługi finansowo rozliczeniowej.
Warunki pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godz.
- zagrożnie korupcją
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Zdrowia znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/procedura-zgloszen-wewnetrznych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
rozliczanie projektów
pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie rozliczanie projektów europejskich
- bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym planowania finansowego
- znajomość dokumentacji projektowej, zwłaszcza w ramach FERS
- wiedza z zakresu funduszy UE, w tym rozliczania projektów EFS+
- znajomość zasad FERS, kwalifikowalności kosztów ora zasad finansowania programów
- znajomość narzędzi elektronicznych wspierających rozliczanie projektów
- umiejętność sporządzania wniosku opłatność i obsługi CST2021
- zaawansowana obsługa programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy są m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje ze wskazanymi datami zatrudnienia wraz z opisami stanowiska pracy, zakresami czynności z których jednoznacznie wynika charakter zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia w zakresie rozliczania projektów europejskich są zaświadczenia , certyfikaty.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „analityk w DAS– poz. 2981”.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »