Kto szuka:
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Stanowisko:
Asystent / Asystentka w Dziale Kadr i Płac
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Segregowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
- Tworzenie oraz uzupełnienie akt osobowych pracowników
- Porządkowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
- Aktualizacja danych osobowych pracowników w systemie (pracujemy na systemie Navision i Enova)
- Prace pomocnicze na potrzeby przygotowania list płac, zestawień
- Przyjmowanie i wysyłka dokumentacji kadrowo-płacowej
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Dostępność do podjęcia pracy od 15 lipca 2024
- Zainteresowanie obszarem kadrowo-płacowym i chęć rozwoju zawodowego w tym obszarze (mile widziane pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte podczas praktyki lub stażu)
- Dostępność minimum 30 godzin tygodniowo (preferujemy dostępność w pełnym wymiarze)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- Komunikatywność, dokładność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja własnego czasu pracy
Firma oferuje:
- Formę zatrudnienia dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub umowa zlecenie)
- Możliwość zdobywania uprawnień zawodowych poprzez udział w certyfikowanych kursach z zakresu kadr i płac oraz prawa pracy oferowanych przez BDO Solutions
- Liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- Dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Program rekomendacji pracowników
- Spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »