eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracywielkopolskieKey Account ManagerHRK S.A.Zdrowie / Medycyna / Farmacja

Znajdź oferty pracy

10 783 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: Key Account Manager
pracodawca: HRK S.A.
branża: Zdrowie / Medycyna / Farmacja
województwo: wielkopolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Key Account Manager - rekrutacja online

    2025-03-06 HRK S.A. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Poznań
    oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    Spółka będąca dystrybutorem wyrobów medycznych poszukuje kandydata na stanowisko Key Account ManagerMiejsce pracy: Poznań Zadania: Współpraca ze sklepami medycznymi i aptekami na terenie województw: woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kuj...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...

Z okazji Dnia Matki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, na jakie wsparcie z ZUS mogą liczyć ubezpieczone mamy.

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...