eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyopolskieAdministracja biurowabez języka, kierowca c, stałe trasy

Znajdź oferty pracy

10 633 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: bez języka kierowca c stałe trasy
branża: Administracja biurowa
województwo: opolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA - KURIER

    2025-02-12 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Schodnia
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Numer oferty: StPr/25/0281 Obowiązki: doręczanie i zbiór nadanych przesyłek kurierskich, załadunek i rozładunek przesyłek. Praca na terenie woj.opolskiego. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wyk...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.

Jeszcze do niedawna studentom i absolwentom stawiającym pierwsze kroki na rynku pracy pracodawcy oferowali często możliwość odbycia stażu. Haczyk tkwił w tym, że za te ostatnie dość niechętnie płacono. Najnowsze doniesienia Grupy Progres ...

Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...