eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyłódzkieCentralna Baza Ofert PracyObsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 929 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy
branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: łódzkie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • REJESTRATORKA MEDYCZNA - OPTYK

    2025-03-21 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Opoczno
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Numer oferty: StPr/25/0186 Obowiązki: PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UMAWIANIE WIZYT, PRACA Z PACJENTEM, ASYSTA PODCZAS WIZYT, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Praca - wiadomości i porady

Grafton Recruitment przedstawia kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń oferowanych w 2024 roku. Tym razem pod lupę wzięto pensje pracowników działów wsparcia IT. Ile zarabiają i jakie stanowiska gwarantują im najbardziej ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...