Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+.
- Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Praca w międzynarodowym środowisku, w nowoczesnym biurze lub zdalnie.
- Prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Szkolenia, możliwość rozwoju i awansów, doskonalenie języka.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »