eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecininspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw stanowisk kierowania, kontroli z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje, organizuje i koordynuje kontrolę zadań z zakresu spraw obronnych, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami.
  • Prowadzi sprawy dotyczące organizacji i funkcjonowania stanowisk kierowania na obszarze województwa w celu zapewnienia efektywnego zarządzania kryzysowego i koordynacji działań obronnych.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z podwyższaniem gotowości obronnej państwa, w celu utrzymania ciągłej gotowości do reagowania na zagrożenia.
  • Bierze udział w planowaniu, koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie, w celu zapewnienia kompleksowego przygotowania regionu do działań obronnych.
  • Koordynuje szkolenia z zakresu kontroli zadań obronnych, w celu podnoszenia kwalifikacji pracowników.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z ewidencjonowaniem, wyznaczaniem dróg o znaczeniu obronnym na obszarze województwa. Prowadzi sprawy dotyczące przygotowań obronnych na drogach samorządowych powiatów i gmin województwa w celu zapewnienia drożności i bezpieczeństwa dróg na potrzeby działań obronnych.
  • Bierze udział w planowaniu, koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie, w celu zapewnienia kompleksowego przygotowania regionu do działań obronnych.


Warunki pracy

• Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach


Chrobrego,


• Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


• Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,


stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę,


telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


• Oświetlenie dzienne i sztuczne,


•  Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo


dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia


higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów,


•  Warunki w jednostkach zewnętrznych podczas wyjazdów mogą nie być dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

REKRUTACJA:


1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata


•  Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,


•Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu


• Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,


• Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.


• W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu


• Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,


• Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in.wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania


• Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,


•Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,


•Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


• Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych


5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna


• Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia


• Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”.


• Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.


• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914******.


Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie


Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:www.gov.pl/web/uwzachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl


www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej i administracyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej; o ochronie ludności i obronie cywilnej; znajomość organizacji i funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa; ustawy o obronie Ojczyzny
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania
  • zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE” oraz „NATO RESTRICTED, albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa narodowego
  • Wyższy Kurs Obronny
  • Kursy z zakresu zarządzania kryzysowego i ochrony ludności
  • Certyfikaty z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość procedur obronnych i ochrony ludności
  • Znajomość jednego z języków urzędowych EU na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych - w kontekście zarządzania i ochrony danych niejawnych w ramach działań obronnych, o zarządzaniu kryzysowym - w kontekście koordynacji działań w sytuacjach kryzysowych, o stanie klęski żywiołowej - w kontekście planowania i reagowania na klęski żywiołowe, o finansach publicznych - w kontekście finansowania działań obronnych i zarządzania kryzysowego, Prawo zamówień publicznych - w kontekście organizacji przetargów na sprzęt i usługi związane, z obroną cywilną i zarządzaniem kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej - w kontekście planowania i realizacji zadań związanych z obroną cywilną, Prawo budowlane - w kontekście odbudowy infrastruktury po klęskach żywiołowych, Znajomość rozporządzeń: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego - w kontekście organizacji działań kryzysowych; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej w sprawie kwalifikacji wojskowej - w kontekście organizacji i prowadzenia kwalifikacji wojskowej; Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie stanu klęski żywiołowej - w kontekście procedur i działań w czasie klęski żywiołowej; Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie ochrony przeciwpożarowej - w kontekście bezpieczeństwa budynków, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wykonywania zadań obronnych przez organy administracji publicznej i inne jednostki organizacyjne - w kontekście procedur kontrolnych, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie trybu działania, uprawnień i obowiązków organów administracji publicznej w sytuacjach nadzwyczajnych - w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi;
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku żołnierza zawodowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE” oraz „NATO RESTRICTED, albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • kopia prawa jazdy kat. B;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka urzędowego UE na poziomie komunikatywnym lub wyżej;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymogów dodatkowych w postaci przedstawienia kopii posiadanych certyfikatów lub kopii zaświadczeń o ukończonych szkoleniach.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    • osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
    • pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    w formie elektronicznej
    - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
    lub
    - pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
    z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 149707"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-20

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

    Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

    Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...