eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecininspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw szacowania strat poklęskowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Szacuje straty po klęskach żywiołowych w tym: przyjmuje zgłoszenia od jednostek samorządu terytorialnego dotyczące strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych, koordynuje proces szacowania strat, oraz prowadzi ewidencję wpływających wniosków, raportów i decyzji finansowych w sprawie usuwanie skutków klęsk.
  • Aktualizuje dokumenty wewnętrznych Urzędu w zakresie działania Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
  • Wspiera pracownika ds. finansowych i budżetu w planowaniu budżetu, weryfikacji wydatków, prowadzeniu rejestru faktur i umów oraz ds. gospodarki magazynowej w nadzorze nad stanem i działalnością magazynu, planowaniu zakupów, monitorowaniu umów zakupowych i prowadzeniu ewidencji.
  • Zastępuje pracownika wykonującego pracę na samodzielnym stanowisku pracy do spraw obsługi Wydziału oraz organizacji pracy sekretariatu – zgodnie ze wskazaniami Dyrektora Wydziału.


Warunki pracy

• praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej ;


• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;


• stanowisko pracy znajduje się na niskim parterze budynku urzędu, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji (niektóre przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), brak podjazdów;



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

REKRUTACJA:


1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata


· Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,


· Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych


potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu


· Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,


· Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o


urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.


· W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty


należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie)


dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu


·      Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną


Odrzucone z przyczyn formalnych,


·      Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in.


wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną


zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania


· Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania


kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,


· Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,


· Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać


odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w


Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje


nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


·      Test wiedzy specjalistycznej


·      Rozmowa kwalifikacyjna


5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna


·  Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia


·  Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej


ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne


stanowiska w korpusie służby cywilnej”.


·      Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer


ogłoszenia.


·      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914******.


·      Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy


wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać


zainstalowany odpowiedni program.


Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie


Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:www.gov.pl/web/uwzachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow


Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl


www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie finansów i budżetu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie prawa jazdy kat. B.;
  • posiadanie aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ”ZASTRZEŻONE”, albo zgoda na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego uproszczonego;
  • umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania;
  • zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących;
  • znajomość zasad funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa;
  • znajomość zasad zarządzania dokumentacją finansową i sprawozdawczości budżetowej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone szkolenie z zakresu: zarządzania kryzysowego, szacowania strat po klęskach żywiołowych; z zakresu dokumentacji i sprawozdawczości finansowej.
  • Ukończone kursy związane z zarządzaniem kryzysowym lub logistyką Posiadanie certyfikatu z zakresu szacowania strat poklęskowych. Uprawnienia do sporządzania i weryfikacji dokumentacji finansowej;
  • Umiejętność efektywnego komunikowania się z różnymi grupami interesariuszy.
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w sytuacjach kryzysowych.
  • Znajomość metod planowania i realizacji projektów odbudowy infrastruktury.
  • Znajomość jednego z języków UE w stopniu komunikatywnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ”ZASTRZEŻONE”, albo zgoda na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego uproszczonego;
  • kopia prawa jazdy kat. B;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymogów dodatkowych w postaci przedstawienia kopii posiadanych certyfikatów lub kopii zaświadczeń o ukończonych szkoleniach.
  • kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzające znajomość języka urzędowego UE na poziomie komunikatywnym.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    w formie papierowej:
    • osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
    • pocztą, na adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    w formie elektronicznej
    - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 148466"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA archiwista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA młodszy archiwista

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-18

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

    Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

    Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

    Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...