Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
archiwista
Lokalizacja:
Pułtusk
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Archiwum Państwowe w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista do spraw ewidencji i przejmowania materiałów archiwalnych oraz nadzoru nad narastającym zasobem archiwalnym w Oddziale w Pułtusku
00-270 Warszawa ul. Krzywe Koło 7
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi ewidencję zasobu archiwalnego poprzez jej uzupełnianie i weryfikowanie w obowiązującej bazie danych
- Prowadzi sprawy związane z przejmowaniem materiałów archiwalnych do zasobu Archiwum, opiniuje spisy zdawczo - odbiorcze materiałów archiwalnych przekazywanych do zasobu
- Rozpatruje wnioski o zgodę na brakowanie materialow archiwalnych oraz przygotowuje zgodydo wydania
- Przeprowadza kontrole w archiwach zakładowych
Warunki pracy
Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze, dostęp do pięter wyłącznie wąskimi schodami.
Stres związany z prowadzeniem kontroli w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych. Kontakt z kurzem mogący powodować alergie oraz narażenie na czynniki biologiczne tj. grzyby i pleśnie. Podczas wykonywania czynności kontrolnych możliwy wysiłek fizyczny przy przenoszeniu kontrolowanej dokumetacji.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Warszawie
ul. Krzywe Koło 7
00-270 Warszawa
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »