Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
150520
Lokalizacja:
Sieradz
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w pomieszczeniach biurowych w budynku Ośrodka Szkolenia, z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie i urządzeń biurowych. Praca wymagajaca wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagajaca koncentracji. Na chwilę obecną brak wind oraz drzwi i toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Zakres zadań
- Prowadzenie zagadnień związanych z analizowaniem dokumentacji szkoleniowej podczas planowania, organizacji i składowania dokumentacji związanej z prowadzonymi w Ośrodku Szkolenia kursami, warsztatami, szkoleniami
- Analiza poprawności i kompletności przesyłanej przez podmioty zewnętrzne dokumentacji podczas rekrutacji na szkolenia, warsztaty, kursy na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym programów szkoleń.
- Planowanie organizacji szkoleń w tym harmonogramów i planów zajęć na podstawie analizy programów szkolenia obowiązujących w Państwowej Straży Pożarnej
- Współpraca w zakresie prowadzenia ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy PSP i pracowników Ośrodka Szkolenia KW PSP w Łodzi zs. w Sieradzu.
- Analiza i planowanie wydatków związanych z realizacją szkoleń organizowanych w Ośrodku Szkolenia Komendy Wojewódzkiej SP w Łodzi zs w Sieradzu
- obsługiwanie platformy EZD, E-PUAP oraz poczty elektronicznej w komendzie,
- Gromadzenie, przetwarzanie dokumentacji oraz właściwe przechowywanie dokumentacji szkoleniowej
- Rejestracja i wydawanie świadectw oraz zaświadczeń
- Obsługa administracyjna Wydziału
- Dokonywanie bieżących zakupów na potrzeby wydziału oraz po zakończonych szkoleniach
- Prowadzenie sekretariatu wydziału
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku etatowym o podobnym zakresie zadań.
- Umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego MS Office, internetu, ksera, skanera;
- Znajomość aktów prawnych: ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, ustawa o ochronie przeciwpożarowej, Kodeks postępowania administracyjnego; Ustawa o Ochotniczych Strażach Pożarnych
- Zdolności analityczno-syntetyzujące, kreatywność, asertywność, dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań;
- Kategoria prawa jazdy B
- Umiejętność stosowania przepisów w praktyce, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, pracy z klientem;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość pragmatyki służb mundurowych;
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »