Kto szuka:
Starkmaszyny sp.z.o.o
Stanowisko:
Key Account Manager ds. sprzedaży osprzętu rolniczego
Lokalizacja:
Siedlce
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Pozyskiwania nowych dealerów i punktów handlowych.
- Wspieranie sprzedaży bezpośredniej u dealerów prezentacja produktu, wsparcie w negocjacjach warunków zawieranych transakcji.
- Raportowanie i analiza wykonywanej pracy i wyników sprzedaży dealerów.
- Stała analiza rynku sprzedaży produktów konkurencyjnych w regionie.
- Proponowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających sprzedaż.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie średnie PREFEROWANE O PROFILU ROLNICZYM LUB MARKETINGOWYM.
- Doświadczenie w sprzedaży osprzętu rolniczego, budowlanego oraz różnego typu maszyn.
- Bardzo dobra znajomość rynku rolnego oraz budowlanego i ich potrzeb.
- Praktyczna znajomość programów MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Bardzo dobra znajomość języka Francuskiego i Niemiecki w mowie i piśmie.
- Praca stacjonarna w siedzibie firmy oraz gotowość do cyklicznych wyjazdów zagranicznych i udziału w targach krajowych oraz międzynarodowych.
- Osoby bez doświadczenia, ale z odpowiednim wykształceniem rolniczym i predyspozycjami sprzedażowymi.
- Dodatkowe języki mile widziane.
Firma oferuje:
- Pracę w stabilnej firmie – lidera na rynku polskim o zasięgu międzynarodowym.
- Wynagrodzenie z elementami zmiennymi za wyniki sprzedażowe na podległych rynkach.
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę przy wsparciu doświadczonego zespołu.
- Szkolenia i możliwość rozwoju.
- Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, itp.).
- Ubezpieczenie na życie.
- Wdrożenie do pracy przez dedykowanego pracownika.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »