eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Siedlceinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Siedlce

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw opiniowania i uzgadniania w ramach oceny oddziaływania na środowisko w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko

00-015 Warszawa Henryka Sienkiewicza 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczenie w prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem opinii co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz ustalających zakres raportu o odziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko w toku postępowania dotyczącego wydania decyzji środowiskowej, w celu ograniczenia wpływu na środowisko w trakcie ich realizacji i eksploatacji.
  • Uczestniczenie w prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięć w celu określenia środowiskowych uwarunkowań dla planowanych przedsięwzięć w toku postępowania dotyczącego wydania decyzji środowiskowej, w celu ograniczenia wpływu na środowisko w trakcie ich realizacji i eksploatacji.
  • Przygotowywanie opinii o dokumentach (np.: kartach informacyjnych i raportach o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko), z zakresu jednej z dziedzin ochrony środowiska w postępowaniach związanych z oceną oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, w celu zapewnienia bezpiecznej dla środowiska ich budowy i eksploatacji.
  • Współpraca przy sporządzaniu comiesięcznych sprawozdań z działalności wydziału dla Generalnej dyrekcji Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych postępowań, w celu poinformowania Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska o liczbie i rodzajach prowadzonych postępowań oraz ich etapie.
  • Prowadzenie postępowania w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięć w ramach ponownej oceny odziaływania na środowisko, w celu uszczegółowienia i doprecyzowania warunków zawartych w wydanej wcześniej decyzji środowiskowej.


Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa,

  • zagrożenie korupcją,

  • praca pod presją czasu ze względu na bardzo dużą ilość spraw wpływających do Urzędu.    

  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,oświetlenie naturalne i sztuczne.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska


Siedziba Urzędu znajduje się na pierwszym piętrze, brak windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, iż w Regionalnej
Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie została wprowadzona procedura zgłoszeń wewnętrznych sygnalistów, z
treścią której można zapoznać się na stronie internetowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie,
pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-warszawa/sygnalista---zgloszenie-naruszenia-prawa



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów aktów prawnych: - Kodeksu postępowania administracyjnego. - Ustawy o służbie cywilnej. - Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Umiejętności: a) Otwartość na zmiany. b) Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. c) Skuteczna komunikacja, d) Rzetelność i terminowość, e) Obsługa komputera, w szczególności pakiet Ms Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wiedza z zakresu ochrony powietrza lub ochrony przed hałasem.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie niezbędne dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. o przykładowej treści: „Oświadczam, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłem/byłam, współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów".
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: zawartych w załączonych dokumentach (jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, np. dane o stanie zdrowia) lub danych nadmiarowych (nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
    ul. Henryka Sienkiewicza 3
    00-015 Warszawa
    (z dopiskiem na kopercie: WOOŚ-I.43/9 - inspektor).
    Aplikacje można składać także poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e PUAP
    /RDOSWARSZAWA/rekrutacja
    lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@warszawa.rdos.gov.pl
    (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia)

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-18

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

    Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji wzbudza nie tylko ciekawość, ale również obawę. Pewnie większości z nas w ostatnim czasie przemknęła przez głowę myśl - co w przyszłości stanie się z moją pracą? Na to pytanie oczywiście ...

    Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

    W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

    Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...