eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznańinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw płac w zespole finansowo-księgowym; WOA.210.15.2025

61-716 Poznań Kościuszki 93

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1:
  • Nalicza wynagrodzenia pracownikom z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń oraz nalicza inne świadczenia z tytułu stosunku pracy, w tym sporządza listy płac w celu dokonania przelewów
  • Zadanie 2:
  • Prowadzi kompleksową dokumentację płacową pracowników, w tym kartoteki wynagrodzeń
  • Zadanie 3:
  • Przygotowuje zaświadczenia o zarobkach oraz zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do celów emerytalno-rentowych
  • Zadanie 4:
  • Prowadzi sprawy związane z wypłatami odszkodowań i rent wyrównawczych na podstawie wyroków sądowych lub ugód zawartych z byłymi pracownikami
  • Zadanie 5:
  • Sporządza zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednie miesięczne deklaracje podatkowe oraz przesyła ich do właściwego urzędu skarbowego
  • Zadanie 6:
  • Sporządza i przesyła drogą elektroniczną dokumenty dotyczące realizacji obowiązków płatnika składek ubezpieczeń społecznych
  • Zadanie 7:
  • Gromadzi i przetwarza dane niezbędne do prawidłowej realizacji zadań, sporządza, analizy, zestawienia oraz sprawozdania z zakresu realizowanych zadań


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • Zadania wykonywane w siedzibie urzędu

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • Stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego

  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
    - dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
    - link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
    adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
    - Dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis
    zaufany lub podpis kwalifikowany)

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością

  • Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te
    podlegają komisyjnemu zniszczeniu

  • Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne, finansowe, rachunkowość.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze płac lub powyżej 1,5 roku w administracji publicznej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • Umiejętność obsługi specjalistycznych programów kadrowo-płacowych i ZUS
  • Zdolność numerycznego i analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność współpracy
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Kreatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Kościuszki 93
    61-716 Poznań
    pok. 339 - budynek B - Kancelaria

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA sekretarz Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy informatyk

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-20

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

    Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...