Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
HR Project Manager
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Realizację projektu przeniesienia procesów HRowych,
- Audyt procesów HR, w zakresie m.in.: rekrutacji, onboardingu, polityki ocen okresowych, wynagrodzeń i świadczeń oraz przegląd zgodności standardów HR z polityką firmy i lokalnym prawem,
- Inicjowanie oraz wdrożenie zmian mających na celu poprawę efektywności bądź doskonalenie obszaru HR,
- Umacnianie marki i kultury organizacyjnej firmy oraz wzmacnianie zaangażowania pracowników,
- Wsparcie pracowników w procesie zmian i budowanie zaufania wobec nowych procesów,
- Bieżąca współpraca z interesariuszami, tj. zarządem firmy, działem HR i pracownikami oraz raportowanie bieżących działań,
- Stałe monitorowanie zgodności procesów HR i zmian, z kodeksem pracy i obowiązującymi przepisami,
- Wsparcie zespołu HR i innych działów w zakresie wdrożenia nowych narzędzi czy systemów,
- Przygotowanie dokumentacji dotyczącej polityki, standardów i propozycji zmian,
- Wykonanie innych zadań związanych z globalizacją i przeniesieniem procesów HRowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w obszarze przenoszenia procesów HR-wych popartego sukcesami,
- Doświadczenia w zakresie budowania globalnych standardów HR-owych firmy, tj. analizy danych HR, zmian w zakresie polityki personalnej oraz weryfikację ich zgodności z prawem pracy i lokalnymi przepisami,
- Biegłą znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Umiejętności przeprowadzania audytu procesów HR-owych i wdrożenia zmian,
- Doskonałej wiedzy w zakresie: Kodeksu Pracy, narzędzi, technologii i systemów HR-owych,
- Wysokich umiejętności komunikacji i współpracy z managementem oraz zdolności do przekonywania innych do swoich pomysłów,
- Umiejętności rozwiązywania problemów i zarządzania różnymi procesami w dynamicznym środowisku,
- Posiadania Certyfikatu HR (CIPD, SHRM) – co będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
- Kontrakt B2B zawarty na czas trwania projektu (tj. 3 do 6 m-cy) w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość pracy hybrydowej lub zadaniowy charakter pracy z rozliczeniem godzinowym,
- Możliwość negocjacji pakietu benefitów dostosowanych do indywidualnych potrzeb,
- Profesjonalne wsparcie doświadczonego managementu,
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon,
- Udział w projekcie realizowanym dla prestiżowej firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy inżynieryjnej, w związku z globalnym rozwojem oraz realizacją projektu w obszarze transition, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »