Kto szuka:
Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.
Stanowisko:
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Lokalizacja:
Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP:
- dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium,
- dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz VIP,
- rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge,
- obsługę Pasażerów VIP zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpracę w zakresie sprzedaży i promocji Usług Pasażerskich Premium,
- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących funkcjonowania salonu Executive Lounge,
- stwarzanie miłej i przyjemnej atmosfery.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Będziemy wymagali od Ciebie:
- wykształcenia min. średniego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
- zdolności sprzedażowych,
- znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B,
- orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych jako dodatkowy atut.
Firma oferuje:
Co zyskujesz:
- umowę o pracę,
- opiekę medyczną w prywatnej placówce medycznej, wraz z opieką stomatologiczną,
- możliwość rozwoju w jednym z najbardziej rozwijających się portów lotniczych w Polsce,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe świadczenia socjalne
- elastyczny grafik
- dofinansowania do kursów i szkoleń
- zakładową siłownię wraz z sauną
- parking dla pracowników.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »