Kto szuka:
People-Hub Poland
Stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy
Lokalizacja:
Piotrków Trybunalski
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
- przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
- negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
- doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
- współpraca z dostawcami i kontrahentami,
- koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
- udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B i doradztwem technicznym, najchętniej intralogistyka lub automatyka magazynowa,
- umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
- praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
- zmysł techniczny, umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
- wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
- praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams).
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
- znajomość programu AutoCad/ZwCad,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.
Firma oferuje:
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające pod Dyrektora Handlowego,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
- umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
- świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
- szansa rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji i przyszłościowej branży oraz liczne szkolenia i spotkania integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »