eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Olsztyn › starszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

10-404 Olsztyn ul. Lubelska 16

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie list płac wynagrodzeń pracowników korpusu służby cywilnej, pracowników urzędów państwowych oraz zleceniobiorców,
  • dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń pracowników w celu realizacji zadań ustawowych, zajęć prawnych, administracyjnych oraz pisemnych dyspozycji pracowników na podstawie obowiązujących przepisów prawnych,
  • naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych,
  • naliczanie należności z ubezpieczenia społecznego w celu wypłaty,
  • obliczanie składek ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS – obsługa systemu ZUS Płatnik oraz ZUS PUE,
  • sporządzanie i zatwierdzanie deklaracji dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i terminowe odprowadzanie podatku do Urzędu Skarbowego,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w celu wypełnienia ustawowego obowiązku płatnika w zakresie ustalenia kapitału początkowego,
  • sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu na wniosek pracownika,
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz wynikających z przepisów oraz sprawozdań GUS,
  • księgowanie dokumentów wydatków i dochodów jednostki,
  • sporządzanie przelewów w systemie bankowym NBE.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, wymagająca dobrej organizacji czasu pracy. Nierównomierne natężenie obowiązków służbowych, praca wymagająca
przestrzegania określonych przepisami terminów realizacji i odporności na stres. Możliwa praca w godzinach nadliczbowych w dni wolne od pracy. Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy i urządzenia biurowe oraz meble biurowe. Stanowisko znajduje się na parterze budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Na piętro prowadzą schody, brak windy. Przed budynkiem podjazd dla inwalidów. Sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Miejsca parkingowe, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz stojaki na rowery. Wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

CV i list motywacyjny oraz oświadczenia kandydat ma obowiązek podpisać własnoręcznym podpisem.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie płac, księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość Kodeksu pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowym oraz ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność własnej organizacji pracy i pracy w zespole, skrupulatność, komunikatywność,
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office)
  • własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • staż pracy w jednostce budżetowej w komórce finansowo-księgowej w obszarze naliczania wynagrodzeń potwierdzone stosownym dokumentem
  • znajomość obsługi programów: Płatnik, NBE, programu kadrowo – płacowego
  • zaliczone szkolenie "Służba przygotowawcza w służbie cywilnej" potwierdzone stosownym dokumentem


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • staż pracy w jednostce budżetowej w komórce finansowo-księgowej w obszarze naliczania wynagrodzeń potwierdzone stosownym dokumentem
  • zaliczone szkolenie "Służba przygotowawcza w służbie cywilnej" potwierdzone stosownym dokumentem

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
    ul. Lubelska 16
    10-404 Olsztyn
    z dopiskiem: ”Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-06-25

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady