Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KIEROWNIK DO SPRAW E-COMMERCE I MARKETINGU
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1387
Obowiązki:
- Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii e-commerce zgodnie z celami biznesowymi firmy we współpracy z innymi działami oraz Zespołem e-commerce.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, nadzór nad kampaniami
reklamowymi online i analizowanie danych sprzedażowych w celu identyfikacji
nowych możliwości.
- Odpowiedzialność za obecność firmy na różnych platformach i sklepach online w tym
zarządzanie ofertą oraz monitorowanie efektywności działań.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy.
- Planowanie działań w e-commerce w ramach ustalonego kalendarza
marketingowego oraz realizacja tych działań wraz z Zespołem.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Aktualizacja procesów zgodnie z bieżącymi trendami.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Nadzór nad dodawaniem nowych produktów do sklepu internetowego i na platformy
sprzedażowe, w tym grafiki, opisy, ceny.
- Nadzór nad edytowaniem istniejących produktów na stronie, aktualizowanie
informacji i cen.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z Działem Handlowym).
- Koordynowanie i rozliczanie prac podmiotów partnerskich (agencje, freelancerzy).
- Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny), samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność, potrzeba ciągłego rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy, bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań, wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności, elastyczność i zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych, umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, nastawienie na użytkownika i jego doświadczenia w punktach styku z marką, doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych, znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, praktyczna podstawowa wiedza z zakresu SEO, SEM, narzędzi: Google Analytics,Google Ads, Allegro Ads, Facebook, programów i aplikacji do tworzenia materiałówmarketingowych np. Photoshop / GIMP / Canva znajomość AI używanego do tworzenia opisów, treści i produktyzacji, znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2).Mile widziane:Znajomość platform Baselinker oraz Allegro będzie dużym atutem, jak również znajomość innych platform sprzedażowych - Amazon, E-mag, dobra znajomość Social Media (Facebook, Instagram, YouTube), znajomość Allegro Analytics, Google Analytics, Google Adwords, Google Search Console, Facebook Business Manager, kampanii url. SEM, SEO, doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych na platformach: Google i w Social Mediach. Znajomość narzędzi projektowych m.in. Trello.
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie Cv za pośrecnitwem poczty elektronicznej na adres l.labuz@zolta.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »