Kto szuka:
LUX MED Sp. z o.o.
Stanowisko:
Pielęgniarka Epidemiologiczna / Pielęgniarz Epidemiologiczny
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Goszczyńskiego 1
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Rekrutacja do Szpitala Świętej Elżbiety LUX MED przy ul. Goszczyńskiego 1, w Warszawie.
- kontrole stanu sanitarno-epidemiologicznego placówki;
- nadzór czynny w zakresie monitorowania zakażeń szpitalnych / wyszukiwanie zakażeń, przegląd badań mikrobiologicznych / przegląd pacjentów;
- rejestracja patogenów alarmowych i zakażeń szpitalnych;
- nadzór nad higiena rąk;
- opracowywanie procedur epidemiologicznych;
- zgłaszanie ognisk epidemiologicznych;
- przygotowanie raportów do Inspekcji Sanitarnej;
- nadzór nad zgłaszaniem chorób zakaźnych i zakażeń do Inspekcji Sanitarnej;
- udział w narach i spotkaniach;
- udział w szkoleniach.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce.
- rynkowe wynagrodzenie;
- pracę na pełen etat;
- kompleksowo wyposażone stanowisko pracy w przyjaźnie zaaranżowanej przestrzeni szpitala;
- pracę w oparciu o przejrzyste procedury zgodne ze standardami światowej praktyki pielęgniarskiej;
- przyjazną atmosferę, wsparcie przełożonego oraz pozostałych członków zespołu, pozwalające skupić się na Pacjencie.
- wykształcenie średnie medyczne lub ukończone studia licencjackie/magisterskie na kierunku pielęgniarstwo;
- uzyskana specjalizacja z zakresu pielęgniarstwa epidemiologicznego;
- aktualne prawo wykonywania zawodu;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zawodzie pielęgniarki lub w zawodzie położnej wykonywanym w szpitalu;
- orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej.
Firma oferuje:
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Profesjonalne szkolenia
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Ubezpieczenie na życie
- Pomoc prawna
- Program Poleceń
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »