eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaMłodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

Kto szuka:

Centrum Nauki Kopernik

Stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Warszawa, Powiśle

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!

Zakres obowiązków:
  • obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
  • obsługa telefoniczna klienta na infolinii Centrum Nauki Kopernik,
  • informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
  • obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
  • realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
  • budowanie pozytywnych relacji z klientem.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • wykształcenia min. średniego,
  • doświadczenia na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
  • dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2),
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole,
  • orientacji na klienta, wysokiej kultury osobistej,
  • skrupulatności i zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • odporności na stres, umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • dyspozycyjności do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
  • gotowości do pracy zmianowej oraz w weekendy,
  • zaświadczenia o niekaralności.
Mile widziane:
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
  • doświadczenie w pracy na infolinii,
  • znajomość języka ukraińskiego lub innego języka obcego,
  • ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Świadczenia świąteczne
  • Premia roczna
  • Dostęp do platform rozwojowych
  • Dostęp do kafeterii benefitowej
  • Vouchery do Kopernika
  • Karty wejścia dla dzieci pracowników
  • Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
  • Doskonała lokalizacja biura

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-17

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: Centrum Nauki Kopernik

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

Pozornie wakacje to najwspanialszy czas w roku, który kojarzy się wyłącznie z cudownym odpoczynkiem, doświadczaniem nowych rzeczy i wstawaniem każdego dnia z energią. Oczywiście w dużym stopniu tak jest - warto jednak przygotować się na ...