eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Czym będziesz się zajmować?
  • Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja.
  • Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży.
  • Obsługa back-office – dokumentacja, wysyłki maili, zarządzanie korespondencją i dokumentami.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Dyspozycyjność minimum 100h w miesiącu,
  • Umiejętność obsługi komputera i pracy na kilku systemach,
  • Otwartość na wiedzę; doświadczenie w ubezpieczeniach mile widziane,
  • Statusu ucznia lub studenta zaocznego – mile widziany,
  • Dostępności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
  • Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności,
  • Dostępności na szkoleniu (21 dni)

Firma oferuje:

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Praca zdalna po wdrożeniu (3-6 miesięcy).
  • Premie dla najlepszych konsultantów.
  • Umowa zlecenie z możliwością umowy o pracę po okresie próbnym.
  • Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
  • Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
  • Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
  • Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-11

do końca oferty: 11 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...