Kto szuka:
Bakoma Sp. z o.o.
Stanowisko:
Key Account Manager ds. marki własnej
Lokalizacja:
Koprki
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Współpraca z istniejącymi i potencjalnymi klientami (szczególnie w kanale handlu nowoczesnego).
- Rozwijanie istniejących relacji.
- Pozyskiwanie nowych zamówień.
- Osiąganie celów sprzedażowych i rozwijanie portfolio produktów marki własnej wśród klientów.
- Aktywny udział w procesie tworzenia nowych produktów, w ścisłej współpracy z działem R&D w organizacji.
- Pełnienie wiodącej roli w komercyjnej stronie rozwoju nowych produktów.
- Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, trendów i analiza działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za przygotowywanie ofert, kalkulacji, tworzenie prezentacji dla klientów, negocjowanie warunków współpracy i umów.
- Odpowiedzialność za płynne wdrożenie całego kontraktu i finalizację zamówienia.
- Analiza potrzeb klienta z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi analitycznych.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży na stanowisku kierowniczym związane z obsługą kluczowych klientów (minimum 3 lata).
- Wykształcenie wyższe.
- Samodzielność w prowadzeniu projektów sprzedażowych
- Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie minimum B2).
- Analityczne myślenie.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne .
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Premię za realizację celów.
- Laptop, telefon komórkowy, samochód.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »