Kto szuka:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Stanowisko:
Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej
Numer referencyjny:
316/2024
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Zaruskiego 4
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
(Pion Sprzedaży / Dział Obsługi Klienta / Wydział Obsługi Telefonicznej)
Wymagania stawiane pracownikowi:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych
- obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi wodociągowe i kanalizacyjne
- obsługa Klientów w zakresie wyjaśniania faktur, sprawdzania zaległości, sald i wpłat
- przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji od Klientów
- przyjmowanie odczytów wodomierzy
- udzielanie informacji zwrotnej w zakresie działalności Spółki
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- dbanie o pozytywny wizerunek Spółki
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe
- doświadczenie zawodowe min. 1 rok, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu Ms Office, w tym programu MS Excel
- dokładność, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole
Firma oferuje:
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »