Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych dopasowanych do potrzeb klientów
- Obsługa rezerwacji i wsparcie klientów na każdym etapie podróży
- Współpraca z partnerami oraz biurami podróży w zakresie dostępności i sprzedaży ofert
- Weryfikacja dostępności miejsc w systemach rezerwacyjnych
- Budowanie długofalowych relacji z klientami i dbanie o najwyższy standard obsługi
- Udział w szkoleniach oraz wyjazdach służbowych, w tym zagranicznych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych dopasowanych do potrzeb klientów
- Obsługa rezerwacji i wsparcie klientów na każdym etapie podróży
- Współpraca z partnerami oraz biurami podróży w zakresie dostępności i sprzedaży ofert
- Weryfikacja dostępności miejsc w systemach rezerwacyjnych
- Budowanie długofalowych relacji z klientami i dbanie o najwyższy standard obsługi
- Udział w szkoleniach oraz wyjazdach służbowych, w tym zagranicznych
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- Profesjonalne szkolenia, w tym wyjazdowe
- Pracę w systemie zmianowym dostosowanym do Twoich potrzeb
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Kartę lunchową
- Możliwość korzystania z platformy MyBenefit lub karty MultiSport
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
- Perspektywy rozwoju w ramach różnych działów firmy
- Powitalny pakiet upominkowy
- Zniżki pracownicze
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »