Kto szuka:
Fitness Platinium
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Lokalizacja:
Kraków, ul. Juliusza Lea 116
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski,
- kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe,
- analizuj faktury czynszowo-mediowe,
- współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych,
- kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie administracyjnym,
- twórz i aktualizuj wewnętrzne zestawienia i raporty,
- współpracuj z działem technicznym w zakresie utrzymania sprawności technicznej nieruchomości,
- dbaj o prawidłową komunikację i przepływ informacji między działem administracji a pozostałymi działami firmy,
- prowadź własne projekty na potrzeby wewnętrzne organizacji,
- dbaj o prawidłowe procesy administracyjne firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wyróżniającej się umiejętnością analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatnej i samodzielnej,
- z dobrą organizacją pracy,
- z dużym poczuciem odpowiedzialności.
- min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w dziale administracji lub pokrewnym,
- umiejętność analizowania dokumentów czynszowo-mediowych,
- doświadczenie w pracy na programach księgowo-administracyjnych,
- znajomość zagadnienia raportowania ESG,
- praktyczna znajomość pakietów MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams ),
- wiedza z zakresu zarządzania i administracji,
- praktyczna znajomość tworzenia dokumentów administracyjnych.
- dobra znajomość technicznych i operacyjnych aspektów funkcjonowania nieruchomości,
- praca na platformach i aplikacjach do zarządzania budynkami,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- poczucie humoru.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym,
- system premiowy,
- jasna struktura obowiązków i celów – przejrzysty zakres zadań oraz jasno określone priorytety,
- samodzielność w działaniu,
- kompleksowe wdrożenie firmowe i stanowiskowe z udziałem przełożonego i członków zespołu,
- prywatną opiekę medyczną Medicover,
- Medicover Sport + darmowe członkostwo w sieci naszych klubów,
- możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
- dostęp do produktów na platformie benefitowej (np. bilety do kina, vouchery na zakupy),
- ubezpieczenie grupowe.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »