Znajdź oferty pracy
Znaleziono 5 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:
stanowisko: konsultantmiasto: Katowice
gdzie: g
Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.
Dostępne oferty pracy:
-
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem fińskim
2025-01-09 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta. Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości prod...
-
Konsultant Finansowy
2025-01-08 Prudential Polska Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Ubezpieczenia
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: ...
-
Konsultant ds. Rekrutacji
2025-01-07 GRUPA ATERIMA
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Do twoich obowiązków należeć będzie: Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne głównie przez telefon (nauczymy Cię tego, ale musisz lubi...
-
Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim (motoryzacja)
2025-01-03 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy...
-
Konsultant ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem portugalskim
2025-01-01 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wie...