eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKatowiceObsługa klienta / Call center › język francuski, specjalista ds sprzedaży

Znajdź oferty pracy

10 732 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

słowa kluczowe: język francuski specjalista ds sprzedaży
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Katowice

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Promowane oferty pracy:

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

  • Praca sezonowa 2024. Najwyższe stawki w handlu obnośnym

    Praca sezonowa 2024. Najwyższe stawki w handlu obnośnym

    Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • Dzień Europy. Jaki wpływ UE na rynek pracy w Polsce?

    Dzień Europy. Jaki wpływ UE na rynek pracy w Polsce?

    9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...