eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 771 ofert w bazie

Znaleziono 3 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Gorzów Wielkopolski
gdzie: gdynia lub warszawa

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Promowane oferty pracy:

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...

  • Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

  • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...