eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyCieszynspecjalistaspecjalista obsługi klienta

Znajdź oferty pracy

9 816 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista
słowa kluczowe: specjalista obsługi klienta
miasto: Cieszyn

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    2025-02-24 HR SIGMA Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Cieszyn
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Obowiązki: wprowadzanie zamówień do systemu; mailowe potwierdzanie zamówień; fakturowanie; nadzór nad realizacją zamówień; telefoniczna obsługa klienta; Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra znajomość ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

W 2023 roku mediana wynagrodzeń osób pracujących w Polsce wyniosła 7 144 PLN i była wyższa o 887 PLN niż w roku ubiegłym (o 14,2%). Niestety dysproporcje między zarobkami kobiet i mężczyzn nadal są bardzo widoczne. Podobnie jak w latach ...

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.