eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy CieszynSpecjalista ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

HR SIGMA

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Cieszyn

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Obowiązki:

  • wprowadzanie zamówień do systemu;
  • mailowe potwierdzanie zamówień;
  • fakturowanie;
  • nadzór nad realizacją zamówień;
  • telefoniczna obsługa klienta;

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz poczty elektronicznej;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dbałość o szczegóły;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność komunikacji w tym zdolność do nawiązywania nowych relacji oraz utrzymywania istniejących kontaktów z klientami;
  • umiejętność logicznego myślenia;
  • dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • pracę w przyjaznej atmosferze;
  • umowę na pełny etat;
  • atrakcyjny system wynagradzania;
  • możliwość rozwoju poprzez liczne szkolenia;
  • prywatną opiekę medyczną dla pracowników i członków rodzin;
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
  • kartę MultiSport.

Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.

Informujemy, że wprowadziliśmy wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów. Jeżeli chcesz dokonać zgłoszenia wejdź na stronę www.hrsigma.pl a znajdziesz wszystkie potrzebne ku temu informacje.

Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-04

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: HR SIGMA

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...