eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łukówreferent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Łuków

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Łukowie

20-883 Lublin ul. T. Szeligowskiego 24

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadza do systemu informatycznego dane zawarte w deklaracjach, zeznaniach oraz przetwarza dokumenty przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tworzy rejestry przypisów i odpisów w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych US.
  • Przyjmuje deklaracje podatkowe, wnioski, informacje i inne dokumenty, wydaje druki i formularze oraz udziela niezbędnych informacji z zakresu właściwości rzeczowej urzędu skarbowego w ramach bezpośredniej obsługi klientów.
  • Udostępnia informacje zawarte w elektronicznych bazach danych urzędu w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa w celu odpowiedzi na wnioski kierowane przez uprawnione podmioty.
  • Wydaje zaświadczenia niezastrzeżone do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu realizacji wniosków złożonych przez klientów.
  • Dokonuje czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych, w szczególności w zakresie formalnej poprawności złożonych dokumentów oraz terminowości ich składania.
  • Wnioskuje o ukaranie na podstawie Kodeksu karnego skarbowego sprawców przestępstw i wykroczeń skarbowych ujawnionych w toku pracy.


Warunki pracy

Praca administracyjno- biurowa. Siedziba Urzędu Skarbowego w Łukowie znajduje się przy ul. Międzyrzeckiej 72A, budynek jest dwukondygnacyjny i nie posiada windy. Stanowisko pracy usytuowane jest na  I piętrze w pokoju biurowym. Praca wykonywana jest przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka). Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.


Praca wymaga sprawności obu rąk. Praca wykonywana jest przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Kontakt zewnętrzny kilka razy dziennie oraz wyjazdy służbowe na szkolenia. Czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk - APLIKUJ ELETRONICZNIE). WÓWCZAS WYMAGANE ÓŚWIADCZENIA ZAWARTE SĄ W FORMULARZU ZGŁOSZENIA, A PODPISANE DOKUMENTY OSOBA WYBRANA DO ZATRUDNIENIA  DOSTARCZY PRZED ZATRUDNIENIEM. 

  • W przypadku skaładania oferty pocztą tradycyjną: CV i List motywacyjny, oświadczenia  podpisz własnoręcznie. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.
    Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej w Lublinie pod adresem www.lubelskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wzory oświadczeń.

  • Kandydat wskazany do zatrudnienia podlega ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia
    działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów: ustawy Ordynacja podatkowa - Dział I, II rozdział 1 i 2, Dział IV rozdział 6, Dział VII, VIII A; o podatku dochodowym od osób fizycznych Rozdział 6 i 8; o podatku od spadków i darowizn; o podatku od czynności cywilnoprawnych.
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-20

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.

Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.