Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Dyrektor Finansowy - rekrutacja online
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Naszym Klientem jest ogólnopolska firma dystrybucyjna. W związku z dalszym wzrostem szukamy doświadczonych, nastawionych na rozwój i pracę w zmieniającym się otoczeniu biznesowym kandydatów na stanowisko Dyrektora Finansowego .
Osoba pełniąca tę funkcję będzie odpowiedzialna zarówno za kreowanie strategii finansowej firmy, nadzór na sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółki, a także koordynowanie pracy podległych zespołów finansowo – księgowych.
Dyrektor FinansowyMiejsce pracy: KrakówZadania:
- Współtworzenie i rozwój działu finansowego firmy, obejmującego kontroling, księgowość i finanse dla spółek w Polsce;
- Kreowanie strategii finansowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją, planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz długoterminowych planów finansowych;
- Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego oraz finansowego;
- Nadzór na sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną;
- Bliska współpraca z dyrektorami działów operacyjnych w celu zapewnienia i poprawy efektywności biznesowej, optymalizacji procesów oraz struktury firmy;
- Opracowywanie strategii biznesowych, usprawnień i optymalizacji procesów finansowych wsparcie w przygotowywaniu oraz rewizji planów biznesowych;
- Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych;
- Odpowiedzialność za rozbudowę narzędzi oraz optymalizację procesów kontrolnych oraz raportowania;
- Ocena projektów inwestycyjnych;
- Nadzór nad pracą podległych zespołów finansowo - księgowych, 20+ osób;
- Współpraca z partnerami biznesowymi firmy oraz audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi.
Wymagania:
- Min. 5-8 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, doświadczenie w zarządzaniu finansami dużego przedsiębiorstwa;
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia), dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania: CIMA, ACCA, MBA lub Biegły Rewident będą atutem;
- Znajomość przepisów podatkowych, standardów raportowania zarządczego oraz bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego, rachunkowości i finansów;
- Praktyczna znajomość systemów klasy ERP oraz doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji podatkowych oraz znajomość zasad oceny projektów inwestycyjnych;
- Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych,
- Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
- Doświadczenie w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołem;
- Wysokorozwinięte kompetencje interpersonalne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji, doświadczenia i kompetencji;
- Bonus roczny;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach tematycznych;
- Samochód służbowy;
- Narzędzia pracy;
- Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in: prywatną opiekę medyczną, kartę sportową.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »