Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Business Controller (Pricing) - rekrutacja online
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla Naszego Klienta – firmy z branży handlowo-dystrybucyjnej poszukujemy ambitnych i nastawionych na rozwój kandydatów na stanowisko Kontrolera Biznesowego (Pricing). Celem stanowiska jest nadzór nad stroną przychodową, kontrola rentowności oraz bieżące wsparcie finansowe dla działów komercyjnych.
Business Controller (Pricing)Miejsce pracy: KrakówZakres obowiązków:
- Udział w procesie sporządzania rocznego budżetu oraz prognoz miesięcznych,
- Budowanie i optymalizowanie strategii cenowej dla różnych grup produktów oraz kanałów sprzedaży,
- Przygotowywanie raportów zarządczych na potrzeby partnerów wewnętrznych,
- Kontrola i analiza rentowności poszczególnych grup produktowych oraz monitorowanie marży w różnych kanałach sprzedażowych,
- Odpowiedzialność za analizę rynku konkurencji oraz trendów rynkowych, rekomendowanie działań mających na celu wzrost efektywności oraz konkurencyjności,
- Przygotowywanie benchmarków i analiza efektywności akcji promocyjnych i inwestycyjnych,
- Monitorowanie cen dla poszczególnych klientów i rekomendowanie działań mających na celu optymalizację oraz wzrost rentowności,
- Monitorowanie skuteczności wdrożonych działań związanych z cenami i rekomendowanie zmian w strategii cenowej firmy,
- Bliska współpraca z działami komercyjnymi w celu weryfikacji założeń biznesowych i budowania świadomości finansowej,
- Tworzenie i utrzymywanie bazy danych z cenami dla wszystkich produktów firmy,
- Wdrażanie odpowiednich narzędzi analitycznych i kontrolnych wspierających procesy biznesowe,
- Przygotowanie i prezentacja raportów dotyczących cen, efektywności oraz marży i konkurencji dla zespołu zarządzającego,
- Rozwój narzędzi do raportowania i analiz w Power BI.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (kwalifikacje ACCA lub CIMA będą dodatkowym atutem),
- Minimum 3-5-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w obszarze kontrolingu komercyjnego lub zarządzana ceną (FMCG, retail, farmacja),
- Znajomość nowoczesnych standardów raportowania w oparciu o IFRS oraz bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego i polityki cenowej,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi IT (ERP, Excel, SQL, Power BI) mających na celu wsparcie biznesu,
- Duża samodzielność w działaniu i nastawienie na proaktywne działanie,
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- atmosfera współpracy
- prywatna opieka medyczna
- karta sportowa
- ubezpieczenie na życie
- szkolenia e-learningowe
- elastyczne godziny pracy
- nowoczesne biuro
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »