Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
149730
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (np. obywatele, przedsiębiorstwa) zagrożenie korupcją, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury, praca zmianowa), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Zakres zadań
- samodzielne i terminowe prowadzenie czynności administracyjnych w sprawie wydania lub odmowy wydania wpisu na listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego;
- terminowe i samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie cofnięcia dopuszczenia do posiadania broni palnej na podstawie obowiązujących przepisów;
- bieżące, zorganizowane, systematyczne oraz samodzielne prowadzenie bieżącej weryfikacji akt kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zaabezpieczenia technicznego oraz dopuszczeń do posiadania broni pod kątem rejestracji procesowych, aktualnego miejsca zamieszkania, aktualnych orzeczeń lekarskich i psychologicznych oraz aktualnych opinii wydawanych przez właściwych Komendantów powiatowych/miejskich Policji;
- permanentna obsługa interesantów, przewijająca się bezpośrednim bądź telefonicznym kontaktem w zakresie prowadzonych postępowań o wpis na Listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej/Zabezpieczenia Technicznego oraz w sprawie cofnięcia dopuszczenia do posiadania broni palnej;
- samodzielne przygotowywanie korespondencji zlecającej wykonanie zadń dla jednostek terenowych Policji KMP/KPP woj. pomorskiego poprzez opracowywanie projektów pism i egzekwowanie ich realizacji w zakresie wydania zaświadczenia o wpisie na listy KPOF i KPZT;
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w administracji lub powyżej 1 roku w danym obszarze
- dobra organizacja pracy własnej,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o broni i amunicji,
- znajomość ustawy o ochronie osób i mienia,
- umiejętność pracy w policyjnych systemach informatycznych,
- znajomość obsługi komputera,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność interpretacji przepisów prawa;
- umiejętności analityczne;
- znajomość przepisów Kodeksu karnego oraz cywilnego;
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »