Kto szuka:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
139153
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca w biurze
- Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję przychodzącą i wychodzącą ( w tym korespondencję niejawną) do podpisu i dekretacji dyrektorowi oraz jego zastępcom,
- Prowadzi terminarz spotkań i narad w uzgodnieniu z dyrektorem i zastępcami oraz przygotowuje pod względem organizacyjnym i logistycznym obsługę spotkań i narad,
- Udziela klientom zewnętrznym informacji i kieruje strony do merytorycznych wydziałów,
- Obsługuje urządzenia techniczne będące na wyposażeniu sekretariatu, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Oddziału,
- Przygotowuje i obsługuje spotkania dyrektorów z interesantami i gośćmi,
- Redaguje pisma dyrektora oddziału i jego zastępców, obsługuje pocztę elektroniczną, książkę kontroli,
- Archiwizuje i przekazuje akta spraw dyrektora oddziału do zakładowego archiwum akt jawnych,
- Obsługuje skrzynkę pocztową E-PUAP poprzez odbiór korespondencji przychodzącej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia sekretariatu lub obsługi administracyjnej i/lub kancelaryjnej,
- Znajomość przepisów z zakresu : KPA oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- Znajomość zasad obiegu dokumentów, zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz zasad ochrony danych osobowych,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office a w szczególności programów Excel i Word,
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs obsługi sekretariatu,
- Przeszkolenie z programu w zakresie ewidencji korespondencji,
- Poświadczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »