Kto szuka:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Stanowisko:
Kierownik oddziału
Numer referencyjny:
150792
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w siedzibie Urzędu, budynek C, V piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Kontakty zewnętrzne z: osobami ubiegającymi się o zalegalizowanie pobytu i zatrudnienie cudzoziemca, funkcjonariuszami oraz pracownikami Policji, ABW, Straży Granicznej; pracownikami: ministerstw, innych urzędów wojewódzkich, sądów, prokuratur.
Upoważnienie do podpisywania decyzji, postanowień i innych pism oraz podejmowanie czynności podlegających kontroli sądów administracyjnych.
Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, toaleta na V piętrze budynku C
przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- planuje, organizuje i kieruje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o rozwój zawodowy podległych pracowników
- planuje i nadzoruje zadania przypisane do oddziału
- nadzoruje prowadzone postępowania dotyczące udzielania cudzozimecom zezwoleń na pobyt w Polsce, tytułów pobytowych obywatelom UE i członkom ich rodzin oraz zezwoleń na pracę cudzoziemców
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o cudzoziemcach
- Znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin
- Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników
- Komunikatywność
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Umiejętność organizacji pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »