PracaOferty pracy KielceKierownik oddziału

Kto szuka:

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Stanowisko:

Kierownik oddziału

Numer referencyjny:

150792

Lokalizacja:

Kielce

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, budynek C, V piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.


Kontakty zewnętrzne z: osobami ubiegającymi się o zalegalizowanie pobytu i zatrudnienie cudzoziemca, funkcjonariuszami oraz pracownikami Policji, ABW, Straży Granicznej; pracownikami: ministerstw, innych urzędów wojewódzkich, sądów, prokuratur.


Upoważnienie do podpisywania decyzji, postanowień i innych pism oraz podejmowanie czynności podlegających kontroli sądów administracyjnych.


Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, toaleta na V piętrze budynku C
przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • planuje, organizuje i kieruje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o rozwój zawodowy podległych pracowników
  • planuje i nadzoruje zadania przypisane do oddziału
  • nadzoruje prowadzone postępowania dotyczące udzielania cudzozimecom zezwoleń na pobyt w Polsce, tytułów pobytowych obywatelom UE i członkom ich rodzin oraz zezwoleń na pracę cudzoziemców

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o cudzoziemcach
  • Znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników
  • Komunikatywność
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Umiejętność organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.