Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy.
- Zachowanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do rozwiązywania problemów technicznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w rozmowach z klientami.
- Wysokie zdolności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Chęć uczenia się i dostosowywania do nowych technologii.
Firma oferuje:
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Integracyjne wydarzenia zespołowe.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »