Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila.
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję.
- Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy.
- Elastyczność godzin pracy, także weekendy i święta.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stałą pracę na pełny etat z atrakcyjnym pakietem korzyści.
- Nowoczesne biuro z możliwościami rozwoju i dostępem do szkoleń.
- Perspektywy awansów i wzrostu zawodowego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.
Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.
Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...
Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...