Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila.
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję.
- Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy.
- Elastyczność godzin pracy, także weekendy i święta.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stałą pracę na pełny etat z atrakcyjnym pakietem korzyści.
- Nowoczesne biuro z możliwościami rozwoju i dostępem do szkoleń.
- Perspektywy awansów i wzrostu zawodowego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.