PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila.
  • Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję.
  • Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy.
  • Elastyczność godzin pracy, także weekendy i święta.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stałą pracę na pełny etat z atrakcyjnym pakietem korzyści.
  • Nowoczesne biuro z możliwościami rozwoju i dostępem do szkoleń.
  • Perspektywy awansów i wzrostu zawodowego.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.